1ste jaar

Vanaf 2019-2020 is het studieaanbod van elke school aangepast aan de modernisering van het secundair onderwijs.

Naar een verNIEUWende onderwijstabel …

We verwijzen ook graag naar onze brochure.

2de jaar

We verwijzen graag naar de brochure.

3de jaar

De lessentabellen van de tweede graad zijn nog steeds niet goedgekeurd door het Vlaamse Parlement. We staan voor een proactief beleid en hebben zelf rekening houdend met onze schoolcontext lessentabellen gemaakt. Hiervoor verwijzen we graag naar de brochure.

4de jaar

5de jaar

De lessentabellen van de derde graad zijn nog steeds niet goedgekeurd door het Vlaamse Parlement. We staan voor een proactief beleid en hebben zelf rekening houdend met onze schoolcontext lessentabellen gemaakt.

In onze derde graad vinden we het uitermate belangrijk dat leerlingen hun leerproces in eigen handen nemen. Vandaar dat wij volgend jaar starten met een doorgedreven ‘flexwerking’. Dit houdt in dat leerlingen 5 lesuren op maat kunnen kiezen. Voor verdere info hieromtrent verwijzen we graag naar de brochure.

6de jaar

We verwijzen graag naar de brochure.