Inschrijvingen

Inschrijven voor 1 september 2024 in het eerste jaar secundair onderwijs?

7 mei: Ticket en dan?

Je zal ter voorbereiding van de definitieve inschrijving een online link ontvangen via mail. Via deze link schrijf je je kind voorlopig in.
Tussen 14 mei 2024 en 10 juni 2024 moet je dan langskomen op de school om de inschrijving definitief te bevestigen met een handtekening.
Let op!  Je bent je voorrang kwijt als je je kind niet inschrijft in deze periode.

Het schoolteam wenst jou hartelijk te onthalen en voldoende tijd uit te trekken voor een inschrijvingsgesprek. Na het invullen van het inschrijvingsdocument kan je elke dag langskomen op de school in de periode tussen 14 mei en 10 juni 2024, tijdens de schooluren (9u-12u en 13u30-16u30. Op woensdag tussen 9u-11u30.) Op dinsdag 14 mei kan je langskomen tussen 16u en 19u.
Bij vragen, neem contact op met de school via 053 46 65 00.