Mini-onderneming RESSINA

Wij zijn mini-onderneming RESSINA

Wij zijn een jong team van ondernemers die met heel veel gedrevenheid onze mini-onderneming Ressina willen voorstellen. Bij ons draait alles rond creativiteit en expressie met kleuren. Dit gaan we waarmaken via onze harsproducten. Ons assortiment bestaat uit sleutelhangers, bladwijzers en zal later nog uitgebreid worden met andere producten. Wij bieden met veel plezier onze producten aan en maken ze volledig op maat om aan uw wensen te voldoen.

De naam Ressina is afkomstig vanuit het Spaans en het betekent ‘hars’. Hopelijk kunnen we er een fleurig schooljaar van maken. Bekijk zeker de foto’s op deze website eens om onze producten te leren kennen. Voor leuke updates kunnen jullie steeds terecht op onze sociale media: Instagram Ressina.hars

Aarzel niet om ons te contacteren voor vragen of bestellingen op maat.

Alvast bedankt voor jullie steun!

Team Ressina

Giulia, Mastora, Lander, Sid-Ali, Romaric, Lotte en Lamyae.