Pi-dag en Oekraïne steunen…

Op maandag 14 maart, PI-dag, werd op onze school een actie georganiseerd om de slachtoffers in Oekraïne te steunen. Onder leiding van Mevrouw Van Melkebeke, hebben de zesdejaars zakjes met pinda M&M’s verkocht.
De volledige winst van 440 euro (!!!) die bij de verkoop van de zakjes pindanootjes gemaakt werd, gaat rechtstreeks naar de actie 12-12 om Oekraïne te steunen!
Niet alleen de verkoop van de zakjes is een groot succes, ook de wiskundewedstrijd zelf die aan deze actie verbonden was, viel zeer goed in de smaak. Er werden maar liefst 478 deelnameformulieren in de blauw-gele dozen gedeponeerd! In de loop van deze week wordt de winnende klas op de hoogte gebracht en ontvangen deze leerlingen een leuke verrassing.
Bedankt aan iedereen die aan deze actie heeft deelgenomen!