JE KIND INSCHRIJVEN IN EEN SCHOOL IN AALST?

In Aalst zijn er gezamenlijke afspraken om je kind in te schrijven in het basis- en het secundair onderwijs.

Voor meer info kan je terecht bij de contactpersoon van het lokaal overlegplatform (LOP):
Liesbeth Croene     tel. 02 553 70 02       mail:  liesbeth.croene@ond.vlaanderen.be

Meer info: https://so.naarschoolinaalst.be/

OPENINGSUREN VAN HET LYCEUM?

De school is open van 8.30 u – 12.00 u en van 13.00 u – 17.00 u.

WAT BRENG JE MEE BIJ INSCHRIJVING?

Gelieve de identiteitskaart en/of SIS-kaart, de BASO-fiche (voor eerstejaars), het laatste rapport en eventueel het attest van de vorige school mee te brengen. U mag gerust iemand meebrengen die kan tolken, indien het Nederlands niet uw moedertaal is.

Elke ouder kan zijn kind inschrijven in het Lyceum, na instemming met het pedagogisch project en het schoolreglement.

Nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de school: 053 46 65 00 of inlichtingen@lyceum-aalst.be.