Gewonnen!

Afgelopen woensdag heeft in sportcentrum Schotte, “het Lyceum”,  “het Atheneum” verslagen in een basketbalwedstrijdtornooi van de interscholencompetitie. De leerlingen van de eerste graad speelden een tornooi met vier ploegen: twee van onze school en twee van het Atheneum.

De eerste wedstrijd speelde “het Lyceum” tegen “het Lyceum”. Die match hebben we dus tegelijk verloren en gewonnen. Beter konden we niet doen.

Daarna waren er drie wedstrijden tegen “het Atheneum” en daarin hebben we hen drie keer in het zand doen bijten! Dat betekent dat we voor basket de interscholencompetitie hebben gewonnen. We kregen ook een trofee…
Wie hem wil zien, kan in het kantoor van meneer Beurms gaan kijken. Hij staat daar op de schouw.

We zijn heel trots en blij.

Mette Haeck