Mini-ondernemingen Aandeelhoudersvergadering

Dinsdag 20 november was het voor onze leerlingen van 6 economie een belangrijke dag. Die avond stelden ze namelijk hun eigen mini-onderneming voor aan hun aandeelhouders. Mini-onderneming Culore mocht de spits afbijten. Zij konden het publiek overtuigen van de mooie tie dye producten die zij dit jaar zullen ontwerpen, produceren en aanbieden. Deze ondernemende groep meisjes stonden er in ieder geval te schitteren in hun eigen ontworpen t-shirts.

Nadien was mini-onderneming Suspect Streetware aan de beurt. Ook zij vonden meteen potentiële klanten wanneer ze hun eigen ontworpen hoodies voorstelden aan het publiek. Binnenkort zien we ongetwijfeld veel mensen rondlopen in deze stoere sweaters.

Tot slot kon ook mini-onderneming GoodsEnBois hun producten tonen aan de aandeelhouders. Het publiek is nu al razend benieuwd naar de mooie creaties die deze leerlingen uit hun hoed gaan toveren. Met gerecycleerd hout maken zij zelfstandig de mooiste lampen en decoratiestukken voor in ieders huiskamer.

Wij wensen deze jonge ondernemers alvast heel veel succes het komende jaar. Zijn jullie ook zo benieuwd naar wat ze nog allemaal voor ons in petto hebben? Dan kan je de 3 mini-ondernemingen steeds volgen via hun eigen pagina’s op Facebook en Instagram!